BAUHAUS Danmark
"Vaimo har bygget et site der forbinder vores butikskunder med vores online tilstedeværelse. Hvor vores produktsortiment ender i butikken, fortsætter det online, og det det forbinder os virkelig til vores købere."

Klaus Hedegaard

IT Manager hos BAUHAUS Denmark

Besøg BAUHAUS Danmark

Udfordringen

Før samarbejdet med Vaimo havde BAHAUS Danmark et statisk site der kun indeholde kædens reklamer og aviser. Det gamle site var besværligt at administrere, og tilpasning af oplevelsen var ikke en mulighed. BAUHAUS Danmark ønskede at være i stand til at præsentere, og gøre deres store sortiment tilgængeligt online. For BAUHAUS Danmark var det en nødvendighed med en ny digital og responsiv løsning for at kunne kommunikere med kunderne på både desktop, mobile og tablet - da fysiske flyers o.lign. ofte ikke fangede kunderne.

Løsningen

Vaimo udviklede et fuldt responsivt site med brugervenligt design, hurtig navigation via Solr søgefunktionen, og nemt bestillingsforløb. Kunder nemt betale via deres smartphone uden at skulle bruge deres kreditkort ved at bruge den integrerede betalingsportal. Vaimo implementerede også Vaimo Content Management System, så BAUHAUS Danmark personalet nemt og ubesværet kan opsætte nyt indhold på sitet. Med det nye site har BAUHAUS Danmark været i stand til at udvide deres kundegrundlag udover de lokale kunder til de fysiske butikker.

Funktioner

  • Click and Collect
  • Vaimo Content Management System
  • Store Locator
  • Product configurator to customise our products
  • Special pricing with price per unit not package
  • Possibility for tier pricing
  • Back in stock notifications
  • Related products as accessories
  • Integration to Nosto
  • Mobile payment
Download PDF for den fulde case beskrivelse