BJÖRN BORG
"Vaimos kompetente og dygtige back- og frontend-udviklere har bidraget en hel del til projektet via deres færdigheder og meget relevante anbefalinger. De udviste en høj grad af engagement og tilgængelighed gennem hele projektet."

Jonas Lindberg Nyvang

Marketing & Communication Manager hos Björn Borg

Besøg Björn Borg

Udfordringen

Björn Borgs ønske var at forbedre navigationen og brugervenligheden af ​​deres e-handelsite - set ud fra kundernes synsvinkel - samt at forbedre omkostningseffektiviteten og ledelseskompetencerne til in-house udviklingsteamet. Der skulle tilføjes funktionalitet til hjemmesiden, mens købsprocessen skulle forenkles.

Løsningen

Selvom Björn Borgs e-handelsløsning leverer en forholdsvis lille andel af virksomhedens samlede omsætning, ser virksomheden det som en strategisk vigtig del af det samlede salg. Vaimo skabte en ny filtreringsfunktion til produkterne der gør muligt at vælge forskellige farver, bedre relaterede produkter samt forenkling af købsprocessen der nu nu kun indeholder ét trin. Der er ligeledes tilføjet en krydssalgsfunktion til betalingssiden. Lokaliseringen af valuta og sprog har gjort det nemmere for kunderne.

Funktioner

  • Multi Option Filter
  • Mersalg på produktsiden
  • One-step-betaling
  • Internationalisering
  • Krydssalg på betalingssiden
" Download PDF for den fulde case beskrivelse