FJÄLLRÄVEN
"Første gang vi mødtes med Vaimo forstod vi med det samme, hvorfor de er en af de bedste Magento partnere - de vidste hvad de talte om, og forstod hvad vi ønskede af en hjemmeside. Vaimo har bevist, igen og igen, at de kan give os det bedste design og den bedste funktionalitet, et godt stykke inden for vores budget. Vi er meget glade for at Vaimo har hjulpet os med at give vores kunder en direkte vej til vores mærke, som viser vores produkter og samtidig motiverer vores kunder til at nyde den vilde natur."

Peter Moore

Webmaster, Fenix Outdoor E-com DANISH

Besøg FJÄLLRÄVEN

Udfordringen

Før september 2013 havde Fjällräven en enkel online tilstedeværelse, som udelukkende introducerede mærket, og produkterne blev kun solgt gennem distributører. Fjällrävens hovedformål var at tilbyde deres produkter til kunder direkte via en side som formidlede mærkets dedikation til friluftsaktiviteter, og tilbyde guides og råd om hvordan og hvor deres tidsløse beklædning og fritidsudstyr kunne bruges. Kvalitetsmærket ønskede at fortælle sin historie til sine kunder via et responsivt og brugervenligt site - gennem interviews, billeder og videoer som viste den vilde natur.

Løsningen

Mens Fjällrävens første løsning, lanceret med Vaimo, var en enkel løsning, lancerede Vaimo i sommeren 2015 en forbedret, fuld responsiv version. Vaimo udviklede forskellige metoder til Fjällräven, som de kunne bruge til at give deres kunder praktisk information om at erobre den vilde natur - lige fra Instagram flows og instruktionsvideoer til Q&As med natureksperter. Fjällrävens hjemmeside har fokus på hvilket tøj man skal have på, hvor man skal tage hen og hvad man skal have med på specielle rekreative aktiviteter. Videoerne viser produkterne og kollektionerne med detaljeret information om hvert enkelt produkt. Der findes også en separat ‘Udforsk’ knap, som viser guides, Fjällrävens ansvar som virksomhed og to større events, som brandet sponsorerer

Funktioner

  • "Get the look" ved at bruge stylede produkter
  • Produkt integration med PIM fra Exigus
  • ERP Integration med Microsoft Dynamics AX
  • Instagram Flow
  • Store Locator
  • Mega Menu med mulighed for at promovere specifikke produkter
  • Indholds-rotator-funktion hvor man kan scrolle gennem produkter horisontalt
  • Integration med Unifaun
  • Produkt forslag med Nosto
Download PDF for den fulde case beskrivelse