Set Descending Direction
  • FJÄLLRÄVEN

    FJÄLLRÄVEN

    Fjällrävens hovedformål var at tilbyde deres produkter til kunder direkte via en side som formidlede mærkets dedikation til friluftsaktiviteter, og tilbyde guides og råd om hvordan og hvor deres tidsløse beklædning og fritidsudstyr kunne bruges.

    • 45%   - Stigning i nye brugere
    • 45%   - Stigning i trafk
    • 90%   - Stigning i trafik fra mobil
    • 135% - Stigning i transaktioner fra mobil
    • 45%   - Stigning i omsætning
    Læs mere om FJÄLLRÄVEN
  • BAUHAUS Danmark

    BAUHAUS Danmark

    BAUHAUS Danmark ønskede at være i stand til at præsentere, og gøre deres store sortiment tilgængeligt online. For BAUHAUS Danmark var det en nødvendighed med en ny digital og responsiv løsning for at kunne kommunikere med kunderne på både desktop, mobile og tablet - da fysiske flyers o.lign. ofte ikke fangede kunderne.

    • 130% - Øget omsætning over seneste 12 måneder 
    • 55,000 - Besøgende om dagen i højsæsonen
    • 28,000 - Besøgende om dagen i normal sæson
    • 47% - Af de besøgende er fra en mobil enhed
    Læs mere om BAUHAUS Danmark
  • Cape Union Mart

    Cape Union Mart

    Det overordnede projekt for Cape Union Mart havde 5 målsætninger: at genetablere websiden til Magento Enterprise, skabe attraktion, at gennemføre og opfylde et betydningsfuldt større antal af online transaktioner og at integrere Magento i det nuværende miljø.

    • 140% - Stigning i trafic
    • 650% - Stigning in transaktioner
    • 235% - Stigning i konverteringsfrekvens
    • 600% - Stigning i omsætning
    Læs mere om Cape Union Mart
Set Descending Direction