Set Descending Direction
  • FJÄLLRÄVEN

    FJÄLLRÄVEN

    Fjällrävens hovedformål var at tilbyde deres produkter til kunder direkte via en side som formidlede mærkets dedikation til friluftsaktiviteter, og tilbyde guides og råd om hvordan og hvor deres tidsløse beklædning og fritidsudstyr kunne bruges.

    • 45%   - Stigning i nye brugere
    • 45%   - Stigning i trafk
    • 90%   - Stigning i trafik fra mobil
    • 135% - Stigning i transaktioner fra mobil
    • 45%   - Stigning i omsætning
    Læs mere om FJÄLLRÄVEN
  • BJÖRN BORG

    BJÖRN BORG

    Björn Borg ønskede at gøre sin e-handelsside mere brugervenlig, forbedre købsprocessen og gøre hjemmesiden mere omkostningseffektiv. Virksomheden valgte Magento, som de havde fået anbefalet af andre e-handels virksomheder, og man udvalgte Vaimo som implementeringspartner, grundet Vaimos omfattende viden og ekspertise inden for netop e-handel.

    • 50% - Forbedret konvertering
    • 15% - Fald i afbrudte køb
    Læs mere om BJÖRN BORG
  • GANT

    GANT

    Som en krævende klient med en klar opfattelse af, hvad der kræves visuelt, præsenterede GANT en udfordring, som Vaimo blev glad for. Visionen var stort set visuel;. Vaimo udnyttede den og brugte sin erfaring til at fremlægge detaljerede projektplaner og specifikationer for de tiltag, der kunne gennemføres.

    • 340% - Øget antal ordrer
    • 290% - Forbedret konvertering
    • 50% - Lavere omkostninger til hosting
    Læs mere om GANT
  • Tilbords

    Tilbords

    Etableret for over 160 år siden, er Tilbords Norges førende forhandler af fint køkkenudstyr, porcelæn og interiør produkter med omkring 130 butikker placeret rundt om i landet. Med den eksploderende popularitet af online shopping, anså selskabet en fuldt funktionel e-handels website som et væsentligt element i et konkurrencepræget marked.

    • 38% - Øget gennemsnitlig ordreværdi
    • 34% - Forbedret konvertering
    • 45% - Ekstra besøgende
    Læs mere om Tilbords
  • Cape Union Mart

    Cape Union Mart

    Det overordnede projekt for Cape Union Mart havde 5 målsætninger: at genetablere websiden til Magento Enterprise, skabe attraktion, at gennemføre og opfylde et betydningsfuldt større antal af online transaktioner og at integrere Magento i det nuværende miljø.

    • 140% - Stigning i trafic
    • 650% - Stigning in transaktioner
    • 235% - Stigning i konverteringsfrekvens
    • 600% - Stigning i omsætning
    Læs mere om Cape Union Mart
  • BAUHAUS Danmark

    BAUHAUS Danmark

    BAUHAUS Danmark ønskede at være i stand til at præsentere, og gøre deres store sortiment tilgængeligt online. For BAUHAUS Danmark var det en nødvendighed med en ny digital og responsiv løsning for at kunne kommunikere med kunderne på både desktop, mobile og tablet - da fysiske flyers o.lign. ofte ikke fangede kunderne.

    • 130% - Øget omsætning over seneste 12 måneder 
    • 55,000 - Besøgende om dagen i højsæsonen
    • 28,000 - Besøgende om dagen i normal sæson
    • 47% - Af de besøgende er fra en mobil enhed
    Læs mere om BAUHAUS Danmark
Set Descending Direction