Efter lancering - MANAGED SERVICES

Vaimo tilbyder administrationsservices der er skræddersyede efter dine behov og forventninger. Flere services fortsætter med at spille en stor rolle selv efter dit eCommerce site er blevet taget i brug – for eksempel webhosting, support og vedligeholdelse af sitet. Dette er grunden til at Vaimo afsætter en omhyggelig key account manager som vil være der for dig når du har brug for rådgivning omkring din online store og som samarbejder tæt med vores project management team.

HOSTING

Ved at kombinere din levering af webhosting og eCommerce platform får du den smarte løsning. Vores webhosting service er indstillet til arbejde sammen med Magento på den bedst mulige måde, hvilket sikre at dit site er klar til brug.

  • Høj ydeevne, let tilgængelig
  • Load balancing
  • Redundancy
  • Caching framework

    SUPPORT

    Vores Magento-certificerede team af support specialister er tilgængelige indenfor aftalte supporttider. Vaimo tilbyder support i forskellige sprog of indenfor forskellige tidszoner.

    • Telefon, Email
    • Online vidensbank
    • Tidszoner, sprog


      SLA

      Vores SLAs (Service Level Agreement) er forskellige fra kunde til kunde og reflekterer den enkeltes behov og specifikationer. Med vores store udvalg i skræddersyede SLA pakker kan du udvide din supportservice til at dække 24/7, samt andre services som er inkluderet i de følgende pakkeløsninger:

      • Hardware SLA
      • Application SLA

      ACCOUNT MANAGEMENT

      • Enkeltpunktskontakt til hver kunde for kommunikation og synlighed
      • Support og project management teams arbejder sammen til din fordel
      • Adgang til en key account manager når du har brug for rådgivning omkring din online store

        MAGENTO TRÆNING

        • Generelle Magento grundprincipper er inkluderet I vores standard tilbud
        • Vi tilbyder også skræddersyede træningskurser efter behov

          Vedligeholdelse af site

          • Overvågning
          • Patches
          • Anti-attack foranstaltninger