Vaimos eCommerce værktøjskasse

Her kan du se nogle af de værktøjer Vaimo bruger til at levere førsteklasses eCommerce løsninger til vores kunder. Vores dedikerede products & tools afdeling har udviklet Aja, Spooky, Server Portal, men samtidigt benytter vi også af de bedste af de værktøjer der bliver brugt af andre software development/programerings firmaer rundt omkring i verden.



AJA

  • Aja er vores development værktøj som hjælper programmører lokalt, samler koder i forbindelseslinjen og sørger for den endelige udførelse.
  • Skrevet i Python, udviklet internt
  • Bruger ”Composer” under hjelmen
  • Samler alle modulerne til det færdige site
  • Sikre at det site der går live er præcist som vi ønsker det


SERVER PORTAL

  • Server Portal er vores værktøj som bliver brugt til at installere/opdatere/overvåge alle vores kunder
  • Spiller en vigtig rolle i vores daglige arbejde med development
  • Hjælper os med at holde styr på vores mere end 300 servere og gør det nemt for os at lokalisere de forskellige projekter


SPOOKY

  • Spooky er udviklet af Vaimo til brug ved automatiseringen af CasperJS
  • Holder styr på og viser statistikker for business critical user flow
  • Automatiserer testning af key flows hvilket sparer tid
  • Hjælper os med at holde øje med kvaliteten og stabiliteten af sitet sammenlignet med de KPI-s der allerede er installeret


  • Jira er det best practise project management backlog tool vi bruger til at holde styr på alt arbejde relateret til vores projekter
  • Gør det muligt for os at arbejde med Scrum og Kanban
  • Gør det muligt med få klik at skabe nye opgaver og udgivelser
  • Gør det nemt for vores udviklere at samarbejde
  • Hjælper os med at analysere opgaver så vi lettere kan lave produkter
  • Forbedrer projekternes gennemskuelighed


    • Jenkins er et open source continous integration tool
    • Build automation trigger for Aja.
    • Kører automatiserede tests på moduler og sites
    • Hvis teststene forløber succesfuldt bliver resultatet gjort klar til deployment


    • Dette fantastiske værktøj bruger vi som en forbindelse mellem vores kunder og deres PM-s
    • Fjerner behovet for konstante check-ups gennem e-mails og telefonopkald.
    • Kunder kan holde styr på deres projekts fremskridt
    • Prioriter hvilke tickets du ønsker
    • Godkend leveringsteamets estimater
    • Se projektets arbejdsplan



    • Zendesk er den platform vi bruger til kundeservice og support
    • Vores kunder kan indsende spørgsmål eller indrapportere programfejl
    • Via e-mail, web interface
    • Check ticket status- og historie gennem vores web interface