omni-channel kundeoplevelse på tværs af salgskanaler


At levere en ensartet købsoplevelse på tværs af digitale og fysiske salgskanaler er ikke længere et konkurrence parametre, men en forventning fra forbrugerne.

Deciplinen er lettere sagt end gjort, og de typiske udfordringer opstår når både organistationen og legacy IT systemerne skal arbejde anderledes, og sammen for at levere en service der går på tværs af mennesker, IT og arbejdsgange.

Hos Vaimo har vi en stor erfaring med at skabe både strategi, integration og systemerne for at kunne imødekomme forbrugernes forventning til en ensarted oplevelse på tværs af salgskanaler.


KONTAKT OS FOR AT HØRE MERE

VORES TILGANG


Processer, mennesker og teknologi skal alle arbejde i mod samme formål, for at udnytte potentialet og imødekomme forbrugernes forventning, til en sammenhængene oplevelse på tværs af salgskanaler.

Strategi & business case

  • Vi udvikler og giver strategisk sparring på omni-channel strategier og business cases. Vores konsulenter har mange-årig erfaring med digital retail på strategisk og operationelt niveau.

Omni-channel med Magento

  • Et solidt, fleksibelt og skalérbart teknisk fundament, kombineret med Vaimo retail best-practise og standard komponenter til f.eks. Kundeklub, Integration og Click&Collect.

product management med PIM

Virksomhedens datakvalitet og struktur er afgørende for omni-channel success og skalérbarhed. Vi analyserer og implementerer PIM til retail med Akaneo PIM & InRiver Marketing Cloud.

click&collect med order management

  • Udnyt potentialet i flere varehuse og butikker, og automatiser og effektiviser lager og ordre processer med Magento Commerce Order Management.

standard integration til erp & POS

  • Undgå dyre integrationsprojekter med vores standard integration framework, med standardiserede integrationer til ERP og POS - herunder Navision, AX & C5. 

KUNDEKLUB

  • Brug Magento som dit digitale touchpoint for dine kunder. Nem kundeudvidelse, integration og kontofunktionalitet gør Magento til et attraktivt fundament for en effektiv kundeklub.


SPORT24

Omni-channel løsning med mere end 300.000 kundeklubs medlemmer.
Læs mere >


BAUHAUS

E-commerce platform med markeds-ledende Click&Collect integration.
Læs mere >


NATUR KOMPAGNIET

Web og instore omni-channel løsning for fuld integration mellem butik og web.


BABYSAM

Udvikling af digitale indsatser og E-commerce platform for BabySam siden 2013.